KLANTENSERVICE

Transport en levering

Er zijn 4 manieren om je bestelling in ontvangst te nemen:

  • Bestellen en thuis laten leveren: gratis vanaf 40€
  • Bestellen en op een ander adres laten leveren: gratis vanaf 40€
  • Bestellen en laten leveren in een DPD afhaalpunt: gratis vanaf 40€
  • Zelf ophalen bij ons

Kom alles te weten over onze transport- en levermogelijkheden via deze link.

 

Annuleren of retourneren

Voor alle producten die je koopt op de webshop van MeDrive, geldt een wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen.

Als je een ongebruikt en onbeschadigd product terug wilt sturen, betalen wij de retourkosten. Neem contact op met ons zodat we jou het verzendingslabel kunnen opsturen. Vul alvast een retourformulier in.

Wil je meer weten over het annuleren van een bestelling of het terugsturen van artikelen? Hier lees je er alles over.


Service en garantie

MeDrive hanteert dezelfde garantietermijnen en -voorwaarden als de fabrikant van het betreffende product.

Lees aandachtig de garantievoorwaarden van de fabrikant voor het eerste gebruik van het product.

Goederen met gebreken, die terecht onder de garantie vallen, zullen worden gerepareerd of worden vervangen door eenzelfde of gelijkwaardig product. Klik hier om meer te weten te komen over het inruilen van producten.

 MeDrive draagt de kosten van de afhandeling van de garantie. Alleen de verzendkosten die je als klant maakt om het product weer bij ons te brengen, zijn voor eigen rekening. Neem contact op met MeDrive om afspraken te maken over reparatie of vervanging van een product dat onder de garantie valt.

 
KLACHTENBEHANDELING

Meld klachten of betwistingen binnen de 7 dagen na levering.

Als je klacht gegrond is, is onze aansprakelijkheid beperkt tot het omruilen van de goederen. Elke aansprakelijkheid van de verkoper beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling.

MeDrive behandelt vragen en klachten altijd binnen de redelijke termijn van 7 dagen. 

Klik hier om ons te contacteren.